miehet kertokaahan minkälainen on mieltä räjäyttävä suihinotto
?
Ehdottomasti sellainen, että vihdoinkin tapaisin naisen, joka oikeasti haluaisi pitkää esileikkiä, jolloin voisin hieroa, suudella, hyväillä, nuolla... Hän antautuisi hetkeksi, unohtamalla kaiken muun, saisin yrittää tuottaa hänelle nautintoa ilman, että hän sanoo "Et sä oikeesti kuitenkaan tota haluu mulle tehdä" tai "Mä haluun vaan munaa". Jokaisella meillä on seksissä toiveensa. Minä haluaisin saada naiseni nautinnosta värisemään ja kenties kokekemaan koko vartalon läpi tuntuvan orgasmin. Luulin exäni kanssa joskus näin käyneenkin, mutta hän ei pitänyt erityisemmin esileikeistä ja myöhemmin sanoi teeskennelleensä aina. Sitä edellinen kumppani halusi seksiä vain vahvassa humalassa, eikä siksi koskaan tuntenut, nauttinut, muistanut seksistä mitään. Sitten pari seuraavaa on väittänyt, että ei kukaan mies oikeasti halua naiselle nautintoa tuottaa, kuulemma ihan kieroilua vaan. No, nykyisen kumppanin kanssa suhde on aivan alussa. Ei ole vielä sekstailtu, mutta toivottavasti hänen kanssaan asiat sujuisi paremmin, muuten voi mieli mennä jo aika apeaksi näissä asioissa.