Kirjoittaja Aihe: ihanin suihinotto ... ???  (Luettu 11279 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cat-30

• Vieras
ihanin suihinotto ... ???
« : 02.08.08 - 12:25:24 »

miehet kertokaahan minkälainen on mieltä räjäyttävä suihinotto ????

Poissa pojuuh

• Rakastelija
  • **
Vs: ihanin suihinotto ... ???
« Vastaus #1 : 02.08.08 - 16:30:21 »
Tarpeeks vaihtelevat otteet (välillä imee rajusti ja välillä hellästi) ja homman pitää pysyä näpeissä. Sopivasti käsin runkkausta, syvälle imemistä ja pallien nuolemista. Eniten tykkään, että terskaa kielaroidaan. Katsekontakti lisää huomattavasti nautintoa..  8) Näistä "eineksistä" ihana suihinotto koostuu. :D

Poissa Jazzo

• Aina valmis
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #2 : 04.09.08 - 17:35:43 »
Sopivasti kättä mukana, mutta ei liikaa, osaava laukeamisen venytys siinä rajamailla hulluuden partaalle saakka  :o

Yhden ainoan kerran oon sellasen hoidon saanut, mutta muistan sen lopun ikääni  ^-^

balthazar

• Vieras
« Vastaus #3 : 05.09.08 - 06:03:55 »
Tuplasuikkari.

Soolosuorituksena, pojuuh nosti esiin suurinpiirtein kaiken oleellisen. Tärkein on silti naisen oma, vilpitön oraalisen mielihyvän tuottamisen onni.

Poissa pari_s

• Nymfo
  • Sukupuoli: Nainen
« Vastaus #4 : 05.09.08 - 16:48:36 »
Parin miehenä, kun näkee vaimon silmistä hei mä haluun ottaa sinulta suihin :D

Poissa juhaM

• Rakastelija
  • **
« Vastaus #5 : 30.10.08 - 13:15:37 »
Mulle ei ainakaan raju imu toimi. Ehkä mä olen vaan niin kokemaon...  ;D

Parasta on kun itse on sängyllä puoli istuvassa asennossa ja nainen otta suihin niin että rinnat osuvat sopivasti kalun juureen. Saa samalla mukavaa hierontaa... Ja katse kontakti tietysti kruunaa kaiken.

Mizzi

• Vieras
« Vastaus #6 : 21.12.08 - 11:15:09 »
Asioita mitä mun mies pyytää tekemään lisää suuseksin aikana on mm.

-Syvälle ottaminen hitaasti (sanoo että tuntuu hyvälle kun liukuu syvälle kurkkuun)
-Puristaa ihan peniksen juuresta ja painaa sen alapuolelta kassien yläpuolelta missä tuntuu sormilla ilmeisesti virtsaputki?
-Katsekontaktia
-Ilman käsiä

Sanoo myös että hyvin kiihottavaa on se että teen aloittteen suuseksiin itse, ettei hänen tarvitse sitä pyytää.

Poissa Mr.D

• Super Nymfo
« Vastaus #7 : 22.12.08 - 09:44:15 »
Asioita mitä mun mies pyytää tekemään lisää suuseksin aikana on mm.

-Syvälle ottaminen hitaasti (sanoo että tuntuu hyvälle kun liukuu syvälle kurkkuun)
-Puristaa ihan peniksen juuresta ja painaa sen alapuolelta kassien yläpuolelta missä tuntuu sormilla ilmeisesti virtsaputki?
-Katsekontaktia
-Ilman käsiä

Sanoo myös että hyvin kiihottavaa on se että teen aloittteen suuseksiin itse, ettei hänen tarvitse sitä pyytää.

Juurikin tuollaiset asiat tuntuvat minustakin parhaimmalta  O0
Yksinkertainen on kaunista....

Poissa Ate

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #8 : 22.02.09 - 23:59:27 »

Ehdottomasti sellainen, että vihdoinkin tapaisin naisen, joka oikeasti haluaisi pitkää esileikkiä, jolloin voisin hieroa, suudella, hyväillä, nuolla... Hän antautuisi hetkeksi, unohtamalla kaiken muun, saisin yrittää tuottaa hänelle nautintoa ilman, että hän sanoo "Et sä oikeesti kuitenkaan tota haluu mulle tehdä" tai "Mä haluun vaan munaa". Jokaisella meillä on seksissä toiveensa. Minä haluaisin saada naiseni nautinnosta värisemään ja kenties kokekemaan koko vartalon läpi tuntuvan orgasmin. Luulin exäni kanssa joskus näin käyneenkin, mutta hän ei pitänyt erityisemmin esileikeistä ja myöhemmin sanoi teeskennelleensä aina. Sitä edellinen kumppani halusi seksiä vain vahvassa humalassa, eikä siksi koskaan tuntenut, nauttinut, muistanut seksistä mitään. Sitten pari seuraavaa on väittänyt, että ei kukaan mies oikeasti halua naiselle nautintoa tuottaa, kuulemma ihan kieroilua vaan. No, nykyisen kumppanin kanssa suhde on aivan alussa. Ei ole vielä sekstailtu, mutta toivottavasti hänen kanssaan asiat sujuisi paremmin, muuten voi mieli mennä jo aika apeaksi näissä asioissa.

Hardcore

• Vieras
« Vastaus #9 : 23.02.09 - 00:50:59 »
Luulin exäni kanssa joskus näin käyneenkin, mutta hän ei pitänyt erityisemmin esileikeistä ja myöhemmin sanoi teeskennelleensä aina. Sitä edellinen kumppani halusi seksiä vain vahvassa humalassa, eikä siksi koskaan tuntenut, nauttinut, muistanut seksistä mitään. Sitten pari seuraavaa on väittänyt, että ei kukaan mies oikeasti halua naiselle nautintoa tuottaa, kuulemma ihan kieroilua vaan. No, nykyisen kumppanin kanssa suhde on aivan alussa. Ei ole vielä sekstailtu, mutta toivottavasti hänen kanssaan asiat sujuisi paremmin, muuten voi mieli mennä jo aika apeaksi näissä asioissa.

??? Outoja naisia sinulla ollut...

Poissa ralf

• Aina valmis
« Vastaus #10 : 04.03.09 - 17:11:27 »
mutta paras orgasimi suihin oton yhteydessä menee naiselle joka sormetti minua samalla kun imi kulliani.
joo, kyllä pieni sormetus samalla tekee nannaa :D

women with high heels, pvc and corsets - me with camera

Poissa IsoMies

• Aina valmis
« Vastaus #11 : 05.03.09 - 11:53:14 »
Kun kumppani ottaa syvälle suuhunsa ja samalla sormettaa peppua..nam!  :D
Ensin saunottiin - sitten syötiin vasta.

Poissa HornyCumCock

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #12 : 20.03.09 - 16:43:24 »
Kiihottavin suihinotto kestää pitkään. Aluksi hierotaan käsin palleja ja kalua..sitten hitaasti runkataan samalla pitäen palleista kiinni...välillä noeammin ja välillä hitaammin..voi myös sormeilla peppua samalla ja sitten aloittaa kielellä nuollen kalun juuresta ylös...uuh tässähän kiihottuu ;) ..sitten kielellä nuolla terskaa ja yhtäkkiä imaista se suuhun rajusti...sitten pitää sitä suussa piinaavasti ja samalla käsin runkaten ja palleja hieroen...sitten alkaa edestakasin pumpata sitä suussa ja antaa kuolan valua kunnolla...pitkään ja hitaasti lopulta runkaten ja imien palleista puristaen antaa sperman roiskua suuhun tai käsille.

Poissa Paukkurauta-Kati

• Aina valmis
« Vastaus #13 : 15.03.11 - 12:52:33 »
Saako tähän naisetkin vastata?  8)
Ihanin suihinottokokemukseni on ollut varmaan se, kun muruseni on melkein istunut kasvojeni päällä ja nainut suuhuni. Näin tapahtui toisen kerran suhteemme aikana ja homma kiihotti minua kovasti. Piti vain välillä nielaista ja huolehtia, ettei oksennusrefleksin välttämiseksi mene liian syvälle kurkkuun. Muru tuli nopeasti ja minä sain namia.  :P

Poissa Mr.D

• Super Nymfo
« Vastaus #14 : 15.03.11 - 13:02:01 »
^ tuo on kyllä nannaa, mutta ainakin itselläni tuosta "nauttimiseen" tarvitaan tietty fiilis eli ei olisi jatkuvasti toistuessaan niin upea kokemus  >:D vastaisin tähän että monipuolinen suihinotto on paras....eli sisältää paljon kiusottelua, hellyyttä, kovuutta ja tietenkin syvää kurkkua...sanoisinko niin että kun nainen osaa "lukea" miestään suihinottaessaan niin tulos on paras  O0  :angel:
Yksinkertainen on kaunista....

Poissa sexypari69

• Rakastelija
  • **
« Vastaus #15 : 18.03.11 - 19:37:14 »
Toissa yönä sain tosi kiihottavan suihin oton rakkaaltani. Aloitti hitaasti nuolemalla pitkin kalua ja otti välillä hitaasti koko komeuden suuhun..lisäten vauhtia runkaten välillä kädellä.
seurauksena ihana pitkä laukeaminen niellen kaiken...Kalu ei edes lerpahtanut orkun jälkeen vaan jatkoi imemistään  ja nuolemista pitkään..Täst mie tykkään..NAM
Seksi on parasta huumetta......

Poissa cWicked

• Aina valmis
  • Head Honcho
« Vastaus #16 : 22.04.11 - 02:56:47 »
.sanoisinko niin että kun nainen osaa "lukea" miestään suihinottaessaan niin tulos on paras  O0  :angel:

Totta ja tämä vaatii avoimuutta ja keskustelua, mutta palkintona on kyllä sanoinkuvaamatonta nautintoa :P

Lisätään vielä itse aiheeseen, että käsien käyttö samalla, deepthroat ja sottaisuus eli kosteutta ei saa puuttua :)
« Viimeksi muokattu: 22.04.11 - 03:01:02 kirjoittanut cWicked »
Burns with Desire

Poissa J O D A R O K

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #17 : 10.06.11 - 21:33:33 »
Paras.. Niitä on monia  ::) Sanotaanko se että, ensin hyväilee kielellään terskaa ja sen jälkeen ottaa vain terskan suuhun ja hyväilee taas, jonka jälkeen runkkaa hetken ja alkaa ottamaan suihin normaalisti  O0 Saan itse parhaan nautinnon tästä.

Poissa Cobra

• Aina valmis
« Vastaus #18 : 13.08.11 - 14:45:01 »

Minun mielestäni sellainen kunnollinen nautinto saa kun, kalu on pystyssä ja nainen lirputtelee kielellä terskan alaosassa siinä kohalla missä on kiinnitys piste, hän saa pitää kiinni kalusta mutta ei vetämällä esinahkaa mihinkään suuntaan, koska siinä se idea onkin
Kiitoksia vastauksistanne !

Poissa keilaaja62

• Rakastelija
  • **
« Vastaus #19 : 14.08.11 - 20:13:48 »
yks aamu tossa muutma kuukausi sitten,  vaimo herätti tällä tavalla, hienoa

Poissa O

• Nymfo
« Vastaus #20 : 27.03.12 - 01:53:28 »
Tässä videossa oli osaavan tuntuista tekniikkaa. Varmuus siitä, että ottaja tietää mitä tekee on ehkä tärkeimpien asioiden joukossa..

http://www.xvideos.com/video1423625/best_lil_dick_sucking_dc

Poissa abella

• Himokas
« Vastaus #21 : 23.11.12 - 18:37:17 »
Minun mielestäni sellainen kunnollinen nautinto saa kun, kalu on pystyssä ja nainen lirputtelee kielellä terskan alaosassa siinä kohalla missä on kiinnitys piste

Tuo on paras paikka. Sitten vielä ihanaa huulipunaa, joka hiljalleen sotkeutuu siinä.
Transbiseko

Poissa balthazar

• Aina valmis
« Vastaus #22 : 23.11.12 - 22:53:08 »
Tässä videossa oli osaavan tuntuista tekniikkaa. Varmuus siitä, että ottaja tietää mitä tekee on ehkä tärkeimpien asioiden joukossa..
Nillitetään nyt sen verran, että "Varmuus siitä että ottaja tietää mitä tekee" voi olla myös sitä, että on oppinut miellyttämään täydellisesti jotain miestä, joka tykkää täysin eri asioista, kuin itse. Minulle tärkeintä on se, että tekee sitä mistä tykkää niinkuin itse haluaa, koska yksi (1) nainen on saanut minut tulemaan pelkällä suuseksillä, toista äärimmäisen lahjakasta jouduin toppuuttelemaan, koska en halunnut tulla suuhun juuri sillä hetkellä.

Käytännössä halusin nähdä nuo herkulliset pakarat edessäni ;)

Poissa O

• Nymfo
« Vastaus #23 : 24.11.12 - 17:14:43 »
Totta rutinoituninen voi olla toisen tarpeita huomioimatonta. Samoin kyllä täysin sokea oman halunsa mukaan tekeminen. Tärkeämpää ehkä olisi se, että osaa paljon erilaisia tekniikoita, jotta voi valita mikä niistä sopii toisen koskettamiseen parhaiten. Sikäli se, että miellyttää toista tai toimii täysin oman halunsa mukaan ovat molemmat yhtä toimimattomia ja oleellisempaa olisi yhteen pelaaminen, vuorottelu ja vuorovaikutus.

Poissa Josephine001

• Super Nymfo
« Vastaus #24 : 24.11.12 - 19:15:22 »
Tätä harjoittelen kaikenaikaa. Mikä on hyvä..mahtuu..
Pidän kovasti.