Kirjoittaja Aihe: Naisen maku?  (Luettu 14971 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KissKiss

• Vieras
Vs: Naisen maku?
« Vastaus #25 : 08.07.08 - 23:45:29 »
Minä olen niin itsekäs, että syön kyllä valkosipulia just niin usein ja niin paljon kuin haluttaa, eikä ole ikinä tainnut jäädä suuseksi saamatta sen takia.  ;D

Hardcore

• Vieras
« Vastaus #26 : 08.07.08 - 23:46:49 »
Minä olen niin itsekäs, että syön kyllä valkosipulia just niin usein ja niin paljon kuin haluttaa, eikä ole ikinä tainnut jäädä suuseksi saamatta sen takia.  ;D

Eikä jää  O0

Poissa palopoika

• Pervo
  • Sukupuoli: Mies
« Vastaus #27 : 08.07.08 - 23:56:42 »
Pesun jälkeen annetaan pillun "vittuuntua" noin tunnin verran ennen kuin sitä mennään maistamaan. Tällaisen pillun maku on yleensä mieto mutta huumaava ja lumoava. En ole huomannut, että jokin vaikuttaisi makuun. Pitäisiköhän tätä testata ja laittaa emäntä erilaisille dieteille ja maistella sitten ahkerasti  >:D

Poissa Czernobog

• Kirjailija
  • Anaali-itsetyydytys guru
« Vastaus #28 : 09.07.08 - 00:24:10 »
Pesun jälkeen annetaan pillun "vittuuntua" noin tunnin verran ennen kuin sitä mennään maistamaan.

Tuon sanan käyttö sai minut repeämään  ;D

Pitäisiköhän tätä testata ja laittaa emäntä erilaisille dieteille ja maistella sitten ahkerasti  >:D

Päähän pomppas kuvitelma jostain yliopistosta joka yrittää tehdä empiiristä tutkimusta tästä asiasta  ;D
'Tis better to have loved and lost
Than never to have loved at all.

Poissa stirxis

• Aina valmis
« Vastaus #29 : 21.07.08 - 16:37:18 »

Mut jotain todella erikoista pillun maussa kuitenki on koska vois nuolla vaik kuin kauan kun vaan asento on hyvä.. :D

Oon huomannu itelläni ton saman! Maussa ei ikinä ole ollu moittimista vaan päinvastoin ja olen ilmaissut sen monta kertaa avovaimolleni ja sanonut että voisin jatkaa koko yön josta hän sitte kostuu entistäkin enemmän. Eikä mua asento haittaa lainkaa, kunhan se tuntuu naisesta hyvältä.  ^-^

PersoSeksille ;)

• Vieras
« Vastaus #30 : 30.11.09 - 11:30:34 »
Tätä aihetta juuri etsin! Tilanne se, että parisuhteesta on tullut erottua useampi kuukausi sitten ja nyt päässyt uuden miehen käsittelyyn. Juttu on ihan uusi (eikä mikään vakava juttu), joten ei oikein kehtaa vielä kysellä häneltä, enkä tiedä vastaisiko hän edes totuudenmukaisesti. Eli mies nuoli ihan hetken aikaa, mutta lopetti sitten siirtyen tisseihin ja itse yhdyntään. Kuitenkin etukäteen puhuttaessa oli leikillään luvannut minulle "kielikylvyn" eli olettaisin jotta tykkää nuolla. Myöhemminkään ei edes yrittänyt alapäähän suullaan. Tuli aika vahvasti mieleen että maistuin niin pahalta  :'(  Suihkussa todellakin olin juuri käynyt, pessyt pesuaineella ja huuhdellut hyvin! Mistä sitä tietää onko oma maku paha? Ja miten siihen voisi vaikuttaa? Käytän kyllä tiettyjä lääkkeitä säännöllisesti, mutta esim. valkosipulia en ole pitkään aikaan syönyt. Exä nuoli usein minut ihan orgasmiin asti, mutta enpä taida nyt mennä kysymään että nuolitko vaan vastuuntunnosta vai oliko kiva maku? ;D

Poissa artisti

• Super Nymfo
  • Oma teksti
« Vastaus #31 : 01.12.09 - 01:54:16 »
Tuli aika vahvasti mieleen että maistuin niin pahalta  :'(

Tuskimpa. Jos se vaan ei ole vielä oikein löytänyt sopivaa starttia hommeliin.

Poissa Tiikeri

• Himokas
  • Sukupuoli: Nainen
  • Miehellä on tahtonsa, mutta naisella keinonsa.
« Vastaus #32 : 02.03.10 - 07:02:23 »
Eikai tuon pimperon yleensäkkään luulis kovin pahan makuseks menevän, jos menee, niin on syytä miettiä jonkun sortin tulehduksen olemassaoloa!

Poissa Josephine001

• Super Nymfo
« Vastaus #33 : 02.04.10 - 19:25:23 »
Nainen vastaa, bi kun olen..oma tuoksunsa jokaisessa, erilainen,ihanainen..

Poissa elsis

• Rakastelija
  • **
« Vastaus #34 : 02.04.10 - 20:03:11 »
Ja mielellään vähän monipuolisempia vastauksia kuin "Silakalta se maistuu".
Onkohan tuokin muuten joku ikuisuusmyytti? Moni tuntemani mieshenkilö on sanonut ettei ole ikinä tavannut naista jonka värkki maistuisi/haisisi kalalta.

silakan haju tulee kun naisella on hiivaa... olis joskus gynellä ja hän sanoi et mul on joku tasapaino viturallaan ja hiivaa, et haista kuin se haisee kalalta... haistoin kyllä ja kalalta se haisi!! naisgyne siis asialla!! =)

Poissa Itäläinen

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #35 : 10.04.10 - 11:10:54 »
olis joskus gynellä ja hän sanoi et mul on joku tasapaino viturallaan ja hiivaa, et haista kuin se haisee kalalta... haistoin kyllä ja kalalta se haisi!!

Ahaa, tämähän valotti asiaa. Eli ilmeisesti se kalanhajumyytti ei olekaan siis pelkkää legendaa. :)

Itse pidän pimpin nuolemisesta todella todella paljon. Nykyään alkaa oikeastaan ensimmäisenä tekemään mieli nuolemista kuin varsinaista panoa kun edellisestä kerrasta on hetki jos toinenkin. Maku on ollut lähestulkoon aina hyvä kaikilla naisilla. Tulee vaan mieleen yksi kerta jolloin maku oli alkuun aika pistävä, mutta en silti jättänyt hommaa siihen. En kysynyt milloin oli viimeksi pesty. :) Vastapestyn nuoleminen on toki erittäin miellyttävää, mutta itse pidän siitä että peseytymisestä on sen verran aikaa että pimpsaan on tullut jo sen ominainen luonnollinen maku ja tuoksu.

Sen olen myös huomannut että kun työntää kieltä syvemmälle sisään, on maku siellä hieman metallinen, vähän niinkuin verellä, vaikken taatusti ole kuukautisten aikana ollut nuolemassa.
Kielimies ;)

Poissa elsis

• Rakastelija
  • **
« Vastaus #36 : 11.04.10 - 23:23:42 »
Sen olen myös huomannut että kun työntää kieltä syvemmälle sisään, on maku siellä hieman metallinen, vähän niinkuin verellä, vaikken taatusti ole kuukautisten aikana ollut nuolemassa.

no siis kuukautisveri ei oikeasti ole verta joten siitä se metallin maku tuskin tulee, luulisin sen sijaan että nuolemallasi naisella on jotain haavoja/haavaumia emättimessä jos tuollainen makuaistimus tulee. huomaatko maun ennen  penetraation harrastamista vai vasta sen jälkeen?

Poissa Czernobog

• Kirjailija
« Vastaus #37 : 12.04.10 - 00:00:45 »
Ei millään pahalla mutta miksi niin moni nainen väittää että kuukautisvuoto ei ole verta?
Kaikki minun lukemani tekstit asiasta väittävät että kuukautisvuoto koostuu kohdun limakalvosta ja pienestä määrästä verta.

Poissa Sussu

• Kirjailija
« Vastaus #38 : 12.04.10 - 00:04:16 »
Niin. Ei kai se silloin verta ole jos siitä pieni osa on verta?

Ei kokiskaan ole vettä vaikka siinä sitä paljon onkin ;)

Poissa Czernobog

• Kirjailija
« Vastaus #39 : 12.04.10 - 00:07:01 »
Entä sitten tämä:

no siis kuukautisveri ei oikeasti ole verta joten siitä se metallin maku tuskin tulee, luulisin sen sijaan että nuolemallasi naisella on jotain haavoja/haavaumia emättimessä jos tuollainen makuaistimus tulee.

Jos se kerran sisältää verta niin kai se voi maistua verelle? Tai siis metallille kuten tuossa kirjoitettiin?

Poissa Sussu

• Kirjailija
« Vastaus #40 : 12.04.10 - 00:10:11 »
Kaipa se voi siltä maistua. En tiedä ei ole tullut maistettua. Mutta haistettua on tullut sen verran että _veikkaisin_ että se ei maistu lainkaan verelle vaan joltain paaaljon pahemmalta.

Poissa boogey

• Aina valmis
« Vastaus #41 : 12.04.10 - 00:33:29 »
Kaipa se voi siltä maistua. En tiedä ei ole tullut maistettua. Mutta haistettua on tullut sen verran että _veikkaisin_ että se ei maistu lainkaan verelle vaan joltain paaaljon pahemmalta.
Omasta mielestäni kuukautisveressä on aika selkeä oma makunsa (joka ei suinkaan mitenkään paha paha, vain omaalatuisensa), josta yksi osa on nimenomaan veri. Ja sitähän se tosiaan on, verta, joka on keitetty muissakin keitoissa.

Poissa F

• Himokas
  • ratsumestari
« Vastaus #42 : 12.04.10 - 10:42:33 »
Kuitenkin etukäteen puhuttaessa oli leikillään luvannut minulle "kielikylvyn" eli olettaisin jotta tykkää nuolla. - - Myöhemminkään ei edes yrittänyt alapäähän suullaan. Tuli aika vahvasti mieleen että maistuin niin pahalta  :'(

Siis sinäkö et ole ikinä törmännyt mieheen joka yliarvioi seksitaitonsa? Aika moni väittää olevansa jättimäntäinen orgasmikone mutta totuus on jotain pikkurillin ja nakkimakkaran väliltä... En vetäisi mitään hätäisiä johtopäätöksiä makuni suhteen jos joku satunnainen kikkelinheiluttaja luuli itsestään liikoja :D

no siis kuukautisveri ei oikeasti ole verta

Siis veri=/=verta? Kyllä se veri mitä sieltä tulee on ihan verta, vai meinaatko että jossain on erillinen kuukautisvuotopussi josta purskautetaan kerran kuussa tavaraa pihalle? Jos et ole ikinä käynyt verenluovutuksessa niin et tiedä, mutta naiset saavat luovuttaa verta harvemmin kuin miehet siksi, että kuukautisten aikana syntyy VERENhukkaa. Miksi näin, jos kuukautisvuoto ei "oikeasti ole verta"?

Lainaus käyttäjältä: en.Wikipedia.org
Menstruation is the shedding of the uterine lining (endometrium). - - The average blood loss during menstruation is 35 millilitres with 10-80 mL considered normal - - many women also notice shedding of the endometrium  lining that appears as tissue mixed with the blood

Suomeksi: kuukautisten aikana sun kohdussa on haava, siitä tulee ihan samaa verta kuten muistakin haavoista... Oon kipeä niin mulla on aikaa nillittää tämmösistä, mun mielestä on vakavaa kun naiset eivät tiedä mitä omassa kropassa tapahtuu...
MAKE AWKWARD SEXUAL ADVANCES, NOT WAR!

Poissa Ariadne

• Nymfo
« Vastaus #43 : 15.04.10 - 08:18:54 »
VÄLIKEVENNYS

Monet itse asiassa harhautuneesti uskovat, että 'kuukautisveri' on pelkkää sitä kohdun limakalvoa. Se on harvinaisen yleistä. Nyt seuraa tositarina lähipiiristäni :D Joitain vuosia sitten eräs naishenkilö oli viettämässä iltaa poikaystävänsä kanssa(sen jätkän kämpillä), ja olipa helvetin kovat menkkakivut ja jotenkin sitten se keskustelu siirtyi lähinnä kipuihin. Nyt seuraa ultimate failure:

"Kulta hei, yritä nyt piristyä? Eikö se burana auttanut sitten yhtään?"
"Ymmärrätkö sä, että tää ei oo mitään päänsärkyä?"
(Kaksi sihadusta kaljatölkin avaamisesta)
"Haluutko vähän tästä?"
"En todellakaan halua, sattuu!"
"Noh, noh kulta.." (tässä kohtaa mies kumartuu hieramaan tyttöystävänsä vatsaa ja lopulta puhaltaa paidan alle ja jatkaa) "...Ei se voi sattuu, ku ei tuu edes verta."
"Miten niin ei tuu verta V***U! Viimeset kolme päiväähän mä on tässä vuotanut kuin pistetty sika!"

Oli tämä naishenkilö lähtenyt muuten aika hemmetin lujaa sieltä kämpiltä. :D Ja myöhemmin selvisi, ettei tämä parikymppinen nuorukainen ollut tiennyt että se naisten veri on myös oikeasti vertaverta. Oli kuulemma aina luullut sitä 'jokskin pillujätteeksi ja että ne kivut on akkojen huomionkerjäämistä'. Ei muuten seurustelleet enää sen jälkeen.

Kaveri selitti tätä (->Häätö Arnoldsista liian kovaäänien nauramisen takia) että en tiedä onko tarina sitten kuinka tosi, mutta mä sain kyllä aika varmat vakuuttelut :D

Ja nyt, ettei mene ihan ohi aiheen, niin on pakko kommentoida tähän keskusteluun sen verran, että itsellä sinänsä paha sanoa, kun kaikki kumppanit on olleet no.. Suppeampia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja nekin poikkeukset ovat olleet aika nopeita. Tuli jotenkin sellainen kutina, että olivat enimmäkseen ottavana osapuolena siinä asiassa. Eli en ole hirveästi päässyt keskustelemaan aiheesta heidän kanssaan.

Ja siihen silakkajuttuun, sehän on ihan yleistä, että kun on paha hiiva niin se tavallaan haiskahtaa ihan silakalle. Meillä ainakin joskus koulun seksivalistuksissa oli nimenomaan se että "Tytöt, jos alapäänne haisee kuin silakalle, se on hiivatulehdus, ei mitään vakavaa, ja siihen on rohkeasti pyydettävä apua äidiltä tai vanhemmilta siskoilta."
"Reason is not automatic. Those who deny it cannot be conquered by it."

Poissa i-violet

• Aina valmis
« Vastaus #44 : 15.04.10 - 11:52:39 »
VÄLIKEVENNYS

Monet itse asiassa harhautuneesti uskovat, että 'kuukautisveri' on pelkkää sitä kohdun limakalvoa. Se on harvinaisen yleistä. Nyt seuraa tositarina lähipiiristäni :D Joitain vuosia sitten eräs naishenkilö oli viettämässä iltaa poikaystävänsä kanssa(sen jätkän kämpillä), ja olipa helvetin kovat menkkakivut ja jotenkin sitten se keskustelu siirtyi lähinnä kipuihin. Nyt seuraa ultimate failure:

"Kulta hei, yritä nyt piristyä? Eikö se burana auttanut sitten yhtään?"
"Ymmärrätkö sä, että tää ei oo mitään päänsärkyä?"
(Kaksi sihadusta kaljatölkin avaamisesta)
"Haluutko vähän tästä?"
"En todellakaan halua, sattuu!"
"Noh, noh kulta.." (tässä kohtaa mies kumartuu hieramaan tyttöystävänsä vatsaa ja lopulta puhaltaa paidan alle ja jatkaa) "...Ei se voi sattuu, ku ei tuu edes verta."
"Miten niin ei tuu verta V***U! Viimeset kolme päiväähän mä on tässä vuotanut kuin pistetty sika!"

;D ;D Naisen pelko on viisauden alku, varsinkin jos Täti Punainen on kylässä.
Anna sydämen ajatella, ja järjen toteuttaa.

Poissa Itäläinen

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #45 : 20.04.10 - 21:43:22 »
huomaatko maun ennen  penetraation harrastamista vai vasta sen jälkeen?

Ennen. En ole jälkeen maistellutkaan. En usko että on kyse haavaumista tai mistään normaalista poikkeavasta. Enkä siis puhu tässä vain yhdestä naisesta. "Metallin" maku on muutenkin ehkä liioiteltu sanakäänne. Se nyt on vaan sellainen pieni häivähdys, niinkuin limakalvoilla yleensäkin taitaa olla.
Kielimies ;)

Poissa O

• Nymfo
« Vastaus #46 : 13.02.11 - 04:59:48 »
Vaikka tuoksahtaa silakalle niin silti maistuu puolukalle.. aivan liian usein. Alkanut mennä motivaatio, jos naiset eivät vaivaudu sen vertaa peseytymään. Tietty hyviäkin makuja on tullut vastaan. Ehkä korreloivan jotenkin yleisen ihon voinnin kanssa. Eli finnejä -> silakkaa. Samoin pienemmissä häpyhuulissa on vähempi pinta-alaa bakteereille, joten ne tuntuu olevan yleensä puhtaampia.

Poissa jürgeni

• Neitsyt
  • *
« Vastaus #47 : 11.05.11 - 16:22:13 »
Kyllä pimpsa noin pääsääntöisesti maistuu hyvälle. Naiset ovat hygieniastaan sen verran tarkkoja, että harvoin sitä pääsee haistelemaan/maistelemaan pimpsukkaa, jota ei olisi muutamaan päivään pesty.

Poissa Josephine001

• Super Nymfo
« Vastaus #48 : 11.05.11 - 20:19:51 »
Mutta eihän sitä tarvitse tehdä, jos tuntuu ettei halua ?
En voisi kuvitella  että kukaan maistelisi minua, ellen tule juuri sillä sekunnilla suihkusta...ja silti vaikea nauttia.
Toisinpäin kyllä käy:)

Poissa Tipi

• Nymfo
« Vastaus #49 : 11.05.11 - 22:07:24 »
Eiköhän se hygienia puolin ja toisin ole tärkein asia toteutettavassa seksissä ;)
Mielikuvissa voi toimia toisin  ;D