VÄLIKEVENNYS
Monet itse asiassa harhautuneesti uskovat, että 'kuukautisveri' on pelkkää sitä kohdun limakalvoa. Se on harvinaisen yleistä. Nyt seuraa tositarina lähipiiristäni

Joitain vuosia sitten eräs naishenkilö oli viettämässä iltaa poikaystävänsä kanssa(sen jätkän kämpillä), ja olipa helvetin kovat menkkakivut ja jotenkin sitten se keskustelu siirtyi lähinnä kipuihin. Nyt seuraa ultimate failure:
"Kulta hei, yritä nyt piristyä? Eikö se burana auttanut sitten yhtään?"
"Ymmärrätkö sä, että tää ei oo mitään päänsärkyä?"
(Kaksi sihadusta kaljatölkin avaamisesta)
"Haluutko vähän tästä?"
"En todellakaan halua, sattuu!"
"Noh, noh kulta.." (tässä kohtaa mies kumartuu hieramaan tyttöystävänsä vatsaa ja lopulta puhaltaa paidan alle ja jatkaa) "...Ei se voi sattuu, ku ei tuu edes verta."
"Miten niin ei tuu verta V***U! Viimeset kolme päiväähän mä on tässä vuotanut kuin pistetty sika!"
Oli tämä naishenkilö lähtenyt muuten aika hemmetin lujaa sieltä kämpiltä.

Ja myöhemmin selvisi, ettei tämä parikymppinen nuorukainen ollut tiennyt että se naisten veri on myös oikeasti vertaverta. Oli kuulemma aina luullut sitä 'jokskin pillujätteeksi ja että ne kivut on akkojen huomionkerjäämistä'. Ei muuten seurustelleet enää sen jälkeen.
Kaveri selitti tätä (->Häätö Arnoldsista liian kovaäänien nauramisen takia) että en tiedä onko tarina sitten kuinka tosi, mutta mä sain kyllä aika varmat vakuuttelut

Ja nyt, ettei mene ihan ohi aiheen, niin on pakko kommentoida tähän keskusteluun sen verran, että itsellä sinänsä paha sanoa, kun kaikki kumppanit on olleet no.. Suppeampia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ja nekin poikkeukset ovat olleet aika nopeita. Tuli jotenkin sellainen kutina, että olivat enimmäkseen ottavana osapuolena siinä asiassa. Eli en ole hirveästi päässyt keskustelemaan aiheesta heidän kanssaan.
Ja siihen silakkajuttuun, sehän on ihan yleistä, että kun on paha hiiva niin se tavallaan haiskahtaa ihan silakalle. Meillä ainakin joskus koulun seksivalistuksissa oli nimenomaan se että "Tytöt, jos alapäänne haisee kuin silakalle, se on hiivatulehdus, ei mitään vakavaa, ja siihen on rohkeasti pyydettävä apua äidiltä tai vanhemmilta siskoilta."